poniedziałek, 20 stycznia 2014

jara_mnie_emo1

przed:
hmm... Co by tu rzec? Ogólnie ciuchy pasują do siebie, 
ale to wszystko wygląda trochę... dziecinnie?
6/10

po:
Z twojej szafy wyciągnęłam kilka fajnych ciuszków 
i "skleiłam" je ze sobą. Oto co wyszło ;p

użyte ubrania:


make up:
Tu podobnie jak ze strojem. Trochę dziecinnie.
Róż, róż i więcej różu...
Na dodatek te oczy trochę sztucznie wyglądają,
nie spotkałam jeszcze lalki, której było by w nich dobrze :/
5/10


po:

oprócz tego, że oczy źle wyglądają, to strasznie się jej też maluje...
nie miałaś bardzo dużo kosmetyków, no ale coś
da się z nich zrobić :)

użyte kosmetyki:



_____________________________________________
metamorfoza gotowa :) Oby się spodobała :*

Jeśli ty też chcesz metamorfozę, napisz w mojej kg (MiluniaKitty lub Milunia_Kittty)
Jeżeli chcesz stylizację swojej ukochanej gwiazdy odwiedź zakłądkę "ZAMÓWIENIA"

MILUNIA











1 komentarz:

Komentarzyk xD <3